aalexandratallberg

på väg!

Kategori:

 sitter förmodligen på flyget och förhoppningsvis sover just nu..
ska bli så skönt att komma tillbaka till värmen och till thai! men den här gånger utforskar vi lite andra öar, jag har fått valt en, Koh ngai! det är en öde ö typ haha finns inte så mycket men det ska vara fint som i paradiset. där spenderar vi tre nätter och jag hoppas vi tar en utflykt till lite små öar runt om och landar på koh muuk några timmar för att besöka en grotta man kan simma in i som ska vara sjukt fin. men vi börjar i koh lanta dom första fem nätterna kommer inte ihåg vad stranden heter där som vi ska bo på men jag tror det kommer bli bra. de sista nätterna har vi ingen aning om vart vi ska ta vägen men det blir nog runt om Phuket så vi har skapligt nära till flygplatsen sen när vi ska åka hem. Jag vill testa på det thalivet också med lite mer fart och fläkt än vad jag tidigare har fått testa på.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: