aalexandratallberg

Fredag hela dagen

Kategori:

Nu är det verkligen längesen. Har hänt en heldel.. Men nu på morgonen har jag hunnit med två timmars plugg, skönt att ha gjort dagens plugg klart och klockan är bara nio. Sen sist då? Jag har jobbat en hel del, hela påsk och hela Valborg och inget mig emot. 

På Valborgskvällen var vi ut i Örebro och käkade parmiddag kan man väl säga tre par var vi, käkade på East west, sen åkte jag hem o somnade runt 22 tiden. 

Mera då? Vi har haft babyshower för Frida, hon blev nog allt överraskad och fick lite tårar, blödig som jag är kom det tårar på mig med när jag såg henne. Vi käkade frukost, lekte lekar och så Fridas favorit, öppna presenter! Jag tror hon blev helnöjd. Har även varit till bror och hans tjej på middag där även min kusin och hans tjej var, vi käkade tacos, pratade, spelade tv-spel och dataspel. En trevlig kväll med mycket skratt! 

Är inne på tredje veckan med kost och träningsschema också, kosten går bättre än träningen då jag har varit sjuk till och från. Men det händer saker iaf både på vågen och bilderna, men dom vågar jag nog inte visa. 
Det har nog hänt en heldel annat också som luncher med vänner, bygge av köksbord och sol i mängder. Men jag bjussar på några bilder istället från senaste veckorna. 









Kommentarer


Kommentera inlägget här: