aalexandratallberg

Måndag

Kategori:

Lite den senaste tiden: vart fullrulle med både plugg och jobb, jobbat typ 100% och pluggat 100% vet inte hur jag har fått ihop dagarna men jag har lyckats! Slutspurten nu så mina närmaste dagar består av plugg från det att jag vaknar tills att jag somnar.. 
Har hunnit med en semesterdag den spenderades i Ullared på gkås. Shoppade en heldel onödigt men det är väl sånt som nångång används, kanske! 
En fest i lördags, började med taklagsfest och avslutades i köket ätandes på ett grillspett. Därimellan hann vi besöka kafét på deras pubkväll.

Dagen så här långt: tog sovmorgon, plugg, gym, besök hos Frida, besök hos bror, laga mat, promenad med R, blogg och nu lite plugg så jag har lite tid i morgon för en promenad eller så. 



Kommentarer

  • Mmaud Karlsson säger:

    Vad duktig o flitig du har varit. Kram farmor

    2014-05-20 | 18:19:52
  • Maud Karlsson säger:

    Är ni sugna på fika i helgen så är ni välkomna. Hör av dig före,om det nu passar, vilken dag ni kommer. Kram igen

    2014-05-20 | 18:23:26

Kommentera inlägget här: