aalexandratallberg

skolan..

Kategori: Allmänt

Ja sitter i skolan tro det eller ej men har inte vart här på nästan 5 veckor men nu är jag här igen kan säga att det är bra skönt att vara tillbaka, slippa gå hemma o inte göra ett skit. men nu har jag iaf nått att göra. ska vara här tre dagar den här veckan eller ja två utav dagarna så är de skol sm så ska kolla på fotboll men det är ju iaf nått att göra. Har naturkunskap nu håller på med genetik ska ha prov på det om två veckor så det gäller väl att plugga arslet av sig nu då, för inte är de mycket jag fattar. men de ska nog komma in i huvudet efter lite tjat får väl ta hjälp av nån, om de nu finns nån som är smart? haha!

jaja ska väl fortsätta plugga nu o sen vänta på taxin haha ja jag åker taxi till och från skolan lyx? nja de vet ja inte riktigt hade vart skillnad om de kom en limosin och hämtade mig, men men. de kostar 3000kr per dag för den där taxin o köra på mig så försäkringsbolaget är väl glada om jag skulle gå o bli sjuk så dom slipper betala ut dessa pengar men ja ska då inte bi sjuk nå mer de här året!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: