aalexandratallberg

Onsdag

Kategori: Allmänt

vilket underbart väder! eller?
har vart en helt vanlig jobb dag, Alex är tillbaka från semestern vilket är skönt. på måndag kommer resten tillbaka också då blir det ännu bättre.

I helgen var vi till Falkenberg även om vi hade bestämt oss för att inte åka, men på fredagkvällen fick Robin nått knäpp och han var bara tvungen att åka, vi sa inget till Celine utan jag, Casse och R satte oss i bilen ner, vi åkte hem till Agneta  och gjorde oss i ordning, sen åkte vi till festen och överraskade henne, och minnsan såg hon ut att tapa hakan lite.  (agneta hade världens sötaste kattungar, ska tjata på r lite mera, haha! )

veckan har bjudit på lite familjemys, eller föräldramys kan man nog kalla det. var upp dit i måndags och var där hela dagen efter ojbbet tills det var dags att sova. bakat underbart goda paj muffins som jag kallar det, gjorde äpple och blåbärs paj fast många små i muffinsformar. 
Lite R mys har jag också hunnit med, vi lagade mat, hyrde film,
på dagens  schema står det TVÄTTNING! har inte tvättat på jätte länge så garderoben är tom och nu måste jag verkligen kan inte skjuta upp det mera, passa på att städa och diska mellan maskinerna också. så kommer jag nog somna gott i natt. 

I Helgen ska jag hem till landet, hem till farmor och farfar på fredag, umgås och gratta farmor som fyller år. på lördag blir det 18år fest för sanna som också hon fyller på fredagen me vi grattar henne på lördag. 
Kusinrna  från Götlaborg kommer hem då också ska bli trevlans.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: