aalexandratallberg

Fredag

Kategori: Allmänt

Kom precis ur duschen ska snart börja göra mig i ordning sen vidare mot örebro med middag och bio med ett galet glatt gäng! ska se jägarna 2, tyckte egentligen inte 1an var speciellt bra men men alla andra vill se den så får väl ställa upp. appropå 1an så hade jag inte sett den försen för nån vecka sen. alla började prata om den nu när tvåan skulle komma, bara jag som var efter eller? alla tyckte iaf att jag var efter "hur kan man inte ha sett den" lät det från dom flesta, men här är jag, den som inte kollat på jägarna. vem skulle liksom få iden att kollap en film som heter jägarna? inte jag iaf.

harvart fint väder hela dagen, solen har vart framme mest hela tiden. men nu regnar det som tusan och åskar as mycket, började när jag stog i duschen så jag flög ut med andra ord. hatar åska! det är väl farligt att duscha när det åskar?

måste bara skryta lite inför farmor också att jag bakade kolakakor. det är dom godaste småkakorna jag vet, och har vart förälskad i dom enda sen min famor bjöd på dom första gången! när jag flyttade hemifrån nu sist så fick jag en hel burk med såna, och nu när robin fyller och har beställt kakor av mig, så passade jag på att kolla in receptet, och titta där, den var ju inte alls svårt och inte alls mycket saker att ha i. här har jag gott och trott att det är värsta komplicerat! haha. brände dom lite satt och pratade i telefon så glömde av dom, men då kanske jag får mer för mig själv om ingen vågar smaka på dom.

måste absolut bjuda farmor på dom och visa hur duktig jag är!

roligt inlägg om kakor va? haha måste fortsätta med allt jag höll på med innan, föna håret!

Kommentarer

  • Maud Karlsson säger:

    Vad duktig du är. nu får du prova på att baka drömmar också. Kram

    2011-09-09 | 20:31:23

Kommentera inlägget här: