aalexandratallberg

Fredag

Kategori:

Man tappar bort dagarna här nere, får gå in på telefon rätt ofta och kolla vad det är för dag.

Tog båten vid halv nio i morse över till koh tao som vi nu är på, super fint och mysigt boende trivs bra här! Vart sjukt sjösjuk på båten trodde jag skulle spy rätt ut flera gånger. Det har setat i typ hela dagen fick knappt i mig min lunch men hoppas få i mig middag alldeles strax. Har varit skit väder idag och kollar man på vädret så ska det regna en vecka typ. Känns ju kul.. Hoppas det kommer lite sol iaf så vi kan få nån färg innan vi åker hem..

Ska ner på stan snart, ska kolla efter att hyra mopeder, Robin ska sy upp kavaj och strosa runt lite. Nu ligger vi i soffan och kollar på tv. Haha

Har gratis wifi här med så ska försöka uppdatera så gott jag kan, om jag har tid. Blir väl lite tid om det ska regna.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: