aalexandratallberg

Onsdag

Kategori:

Nu är klockan 18 här och det dröjer inte alls länge innan det blir mörkt. Vi kom nyss tillbaka till hotellet efter en båt utflykt, vi snorklade på tre stället och det är något som jag verkligen inte gillade, hatar både vatten och fiskar. Stannade och åt mat på en fin strand och sen åkte vi tillbaka där vi redan hade varit och snorklat en gång men den här gången gick vi upp i "djungeln" till ett vattenfall där vi badade och duschade haha. Skit fränt, bland det fränaste jag vart med om. Rekommenderas starkt! Ännu en att göra innan jag dör sak!
I morgon är det blackmoon party här på stranden så det kommer vi nog kolla vad det är och om det är något att ha.

Hoppas ni har det bra där hemma och en trevlig lucia i morgon, jag ska sjunga mina egna lucia sånger för Robin när vi vaknar.

Kommentarer

  • Maud Karlsson säger:

    Då blir det inget dykcertifikat för din del, eller??? Kram farmor.

    2012-12-13 | 11:18:42

Kommentera inlägget här: