aalexandratallberg

dålig start på dagen

Kategori:

ibland blir jag bra trött på mig själv!
packade väskan och for iväg till linde för att träna, tvätta bilen och sen möta upp mamma för att åka till nora och sen vidare till örebro. kommer till linde och när jag precis ska gå in på badhuset så upptäcker jag att min plånbok inte ligger i fickan som den alltid gör. tar aldrig ur den där ifrån typ. men visst hade jag gjort det i morse, jag har plockat över kort och grejor från min andra plånbok.. 
så hade då två val, antingen gå in och träna men då inte kunnat tvätta bilen eller bli med mamma till örebro. hade inte hunnit hem och hämta planboken om jag hade tränat. mitt andra val var att vända på klacken och åka hem och hämta plånboken och sen möta upp mamma i stråssa för att bli med henne. och jag valde nummer två. alttid kul att åka bil... nej! när jag kom hem hittade jag inte ens plånboken, letade som en galning överallt där jag hade vart till och med i frysen. tillslut hittade jag den i min andra jacka som hängde i hallen. hur trött blir man inte!  så nu får jag ta min vilodag sitället!  
 
har i alla fall gjort min squat challenge idag så det får väl räcka antar jag.. jag som hade sett fram i mot att träna och att få bilen ren! men är huvudet dumt får kroppen lida.  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: