aalexandratallberg

fredag

Kategori:

när dom flesta går på helg, semester eller vad det nu kan tänkas vara så har jag cirka 6 pass kvar innan jag får helg.. rätt surt men bara och bita ihop och tänka på lönen som kommer sen och att jag faktist är ledig fyra dagar efter det.. idag är det ett kvällspass som väntar, innan det ska jag hinna duscha äta och slöa så jag orkar med hela helgen vilket bara den är 32timmar och sen är det tre pass kvar. hua! 
 
det har hänt mycket sen sist och jag minns inte ens allt, vi hade en bra helg i smögen men räkor och sol men mycket blåst. mycket pengar spenderades men det var det värt! helgen som kommer nästa gång är jag ledig fredag-måndag och jag hoppas hoppas hoppas verkligen att vädret stämmer in på hur det visar nu. 29grader nästa söndag, kan det stämma? jag hoppas verkligen det. det är aldrig fint när jag är ledig men nu kan det väl få vara det. 
 
hoppas ni alla ledig och icke lediga får en kalas bra helg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: