aalexandratallberg

Onsdag

Kategori:

Nu är det bara två pass kvar innan lite ledighet skönt! Hoppas jag inte blir sjuk bara, min mage krånglar som bara den men jag ska allt vara frisk på min lediga helg!
Det är båtkarneval på lördag, vi är ett gäng som ska vara med och klä ut oss riktigt roligt kommer det nog bli, älskar maskerader och när det är ute på sjön eller ja i ån, med massa tävlingar och roligheter kan det ju bara inte bli tråkigt. Efter är det nog Linde och parkfest som gäller om man lyssnar på Robin och casse men vi får se!
På torsdag kommer mannen hem, skönt! Han ligger ute på jobb denna vecka och ska nog göra det nästa med inget jag gillar! Men på fredag är vi lediga båda två så bra.
Nehepp in i duscha och göra någon nytta här hemma innan ett kvällspass..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: