aalexandratallberg

fredag

Kategori: Allmänt

jag blir galen å min sömn. den funkar absolut inte som den ska.. hade lite förhoppningar på att den skulle vara bra i natt när Robin var hemma, men nej då så det beror inte på att jag sover själv dom andra nätterna..

Igår efter praktiken åkte jag direkt till Linde till Ann-louise där även Victoria var vi drog och plockade upp dom andra vid hotellet sen gick vi och överraskade Frida som fyllde 21. hon vart nog helt tagen, för det hade hon inte räknat med. Hon trodde bara det var Ann-louise som skulle komma på en rök. men tji där fick hon, glad blev hon också över presenten så det var ju bra.

Nu ska jag snart åka och träna medans karn sover, han hade lovat att bli med men ångrade sig igår, han skyllde på att han var för trött. jo visst hur vet man det dagen innan ;) haha. måste sen åka till linde eller Kopparberg, det är ju röd dag i morgon och det betyder att bolaget är stängt och jag som ska dricka första gången sen en månad. lättpåverkad är nog bara förnamnet så ni behöver inte vara oroliga att jag handlar slut på nått.

och har som sagt inga bilder på datorn, ni får bilder när jag bloggar från mobilen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: