aalexandratallberg

Helgen som vart

Kategori:

I lördags var det moster mimmis 40års fest, jag åkte dit lite tidigare för att hjälpa mamma med det sista inför maten men jag hamnade i leksalen med kusin Olle och där lekte vi grillkorv, inte nudda golv, bowling och fotboll. Under kvällen blev det mat, presentöppning, dans och en hel del prat och skratt en trevlig kväll med släkt, vänner och även nytt folk man aldrig träffat tidigare. 
Söndagen spenderade vi mestadels i soffan, vi blev bjudna på lunch hos svärföräldrarna och så gjorde vi sushi till kvällen, jag har fått för mig att jag tycker om det och det gör jag när jag äter det ute, men det är inte alls samma sak som att göra det själv, visst det vart inte äckligt men inte så gott som jag tänkt mig.. 
Nu ska jag ta mig ur sängen för ett biceps/axel pass sen ska jag gå en sväng med hundarna och så till kvällen är det praktik. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här: