aalexandratallberg

Måndag

Kategori: Allmänt

Idag är det måndag och första dagen på praktiken, startade med en slapp dag med lång lunch som spenderades hos Emma och Wilma och så slutade jag två. Älgjakten har även den börjat och det betyder att mannen sover i jaktstugan i veckan så jag har fem dagar för mig själv. igår hade jag släkten här på kalas då jag har praktik och träning i morgon så hinner inte med det då. fick en hel del saker och det är bra saker som jag vill ha och behöver så ett stort tack till er alla åter igen för dom fina sakerna.
körde upp tårta och cupcakes till jaktstugan igår, det som blev över och det var nog uppskattat av dom små liven där. bullar, muffins, kakor och allt annat åkte ner i frysen. vart en hel del kvar.
i morgon har jag sovmorgon till 09.45 så antingen blir det promenad innan eller en lång och skön sovmorgon det får man faktiskt ta på sin födelsedag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: