aalexandratallberg

Onsdag

Kategori:

Var på att nytt ställe på praktiken idag, var på dagcentret i Kopparberg där är det både personer med psykiskohälsa och personer med handikapp. Dom var hur gulliga som helst och tog väl hand om mig. Slutade redan vid två så tänkte skippa åka in till Linde ikväll och träna, kunde ju lika gärna göra det i Löa när jag ändå slutade i tid. Väl hemma tog jag en lättare jogging runda och sen åkte jag med Karin til linde för att kika i affärer och så hem igen. Kvart över sju kom jag på att jag ville träna ändå, passet började åtta så det var bara slänga sig i bilen och dra iväg ångrade mig lite på vägen in men jag tänkte på att jag måste komma i bikinin om femtio dagar!! nu i efter hand är jag sjukt glad att jag åkte, jag är trött i armarna eller mest axlarna så har jag inte träningsverk i morgon och fredan då är det ett under. Roligt var det även också så det är ett pass jag kommer köra fler gånger när jag har tillfälle och inte jobbar kväll.
 
Imorgon är det sista dagen på praktiken för den här veckan, jag trivs sjukt bra efter bara tre dagar det måste ju vara positivt?
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: