aalexandratallberg

Måndag

Kategori: Allmänt

Min dag började vid 9 då hade jag ställt alarm, skulle sova ut tänkte jag då jag jobbar kväll idag och så skönt det var med sovmorgon efter en fullspäckad helg. jag har hunnit med att plugga, duscha och surfat runt på diverse bloggar. ska snart börja med lunchen och sen ska jag fara mot jobbet.
helgen har bjudit på marknad och åter marknad plus lite festligheter. igår kväll vart det en hel del soffmys med mannen. han lagade god mat som bestod av älg/hjort stek med potatis och himmelskt god sås. jag stod för salladen haha.

dagarna som kommer hoppas jag att jag ska bli frisk så jag kan sätta igång med träningen på allvar, men det känns som att så fort jag gör ett träningspass så blir jag sjuk ingen.. kanske ska ta nån extra dag från när jag känner mig frisk så jag verkligen blir frisk.

i morgon blir min pappa ett år äldre och det firar vi på fredag med middag. annars har veckan inte så mycket mer att erbjuda förutom jobb och skola då.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: