aalexandratallberg

Torsdag

Kategori: Allmänt

sen sist skrev har jag haft fullt upp med jobb. Jobbade typ nio dagar i rad och nu har jag haft två "lediga" dagar. har pluggat hela dagen igår så den var inte speciellt ledig. idag har jag vart ledig utom en timme då jag pluggade. i morgon ska jag åter till jobbet och sen på måndag, tisdag är det skola och sen får vi se hur jag kommer jobba gå i skolan i höst. men jag ska inte klaga, längtar till lönen iaf.

Snart kommer mannen i hemmet hem, då blir det att åka till Leksand och kolla när dom vinner mot Modo. vi har hyrt skolbussen då vi är sju personer som åker. varav två som hejjar på Modo. dom får sitta längst bak i bussen haha! helgen blir lugn om det inte kommer in nått jobb. har inget planerat och kommer nog inte planera något heller.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: