aalexandratallberg

Tisdag

Kategori:

klockan stod på 7 i morse, skulle bli med och lämna min andra halva vid tåget. Hon börjar sin flytt redan idag mot Grekland. hur ska jag klara mig utan min syster så här länge och så långt bort? vi stod o grät allesammans utanför bilen och sen grät jag o mamma lite till i bilen när vi rullade där ifrån. usch va jobbigt det var! allra helst skulle jag vilja att hon kom hem redan i morgon, men jag hoppas hon kommer att trivas och faktiskt stanna (i alla fall ett tag) så vi får åka och hälsa på henne.
annars har jag varit med Frida och Fanny i stort sett hela dagen vi har hunnit med både lunch och fika och så lite häng i soffan. nu är tanken att jag ska städa men huvudet dunkar så tänkte vila lite på soffan först. vilket brukar bli hela kvällen men jag ska nog få fart på mig lite senare. I morgon ska vi ut på roadtrip, på torsdag är det jobb och på fredag är det skola.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: