aalexandratallberg

Fjärde advent

Kategori: Allmänt

vart en sen kväll igår, skjutsade på Robins föräldrar till arboga vid fyra tiden, for till marieberg gick där en kvart sen vart det till lägenheten och käka mat och kolla på film, sedan vid halv tolv satte vi oss i bilen igen på väg till köping för att hämta dessa vilddjur, fulla som svin var dessa fyra som vi nu skulle skjutsa hem dom satt o sjöng o tjoade där bak i bilen, men det hindrade inte mig från att somna, sov hela vägen hem. sorry Robin att du fick stå ut med dom själv kunde inte rå för det ;)


Idag då? jo idag vaknade vi upp och kände att det blir en seg dag, käkade frukost och tände sista ljuset i adventljusstaken. ååh snart dags för tomten att kika in och dela ut julklappar. efter en halv dag med tv spel så kom vi på den lysande iden att gå ut och hugga julgran til familjen Elvenäs så vi slängde på oss varma kläder och får sen iväg ut i skogen. kom sen hem med två granar en som jag högg ner och den andra var robin. så nu ska dom kolla granarna och sen bestämma vilken dom ska ha, så frågan är vinner min eller Robins? en stor tävling, men jag hoppas på min den var tät och fin men ganska stor.. så vi får se hur det blir.

"en hjälte är en sån som räddar katten när den har rammlat upp i trädet"



Kommentarer


Kommentera inlägget här: