aalexandratallberg

katshing

Kategori: Allmänt

6 månader= kinamat o massa mys.

nyss hemkommen från praktiken hade livräddning i dag i vattnet denna gång, gick vell okej kunde kasta som satan så fick berömm (stolt) sen fick jag vara offret också hade halkat när jag skulle hoppa ur bubbelpoolen så slog i huvudet i kanten så dom skulle rädda mig men jag överlevde ;) haha., nu ligger jag nerbäddad undertäcet med robin bredvid han andas djupt så jag kan slå vad om att han sover, så söt när han sover så man sitter o små ler för sig själv.

snackas om träning ikväll, helt slut men jag ska allt ta o pallra mig ner så jag kanske kan får träningsvärk o känna mig bra för att jag gjort någe. låter inte de bra?

hungrig är jag också men jag väntar till mamma kommer hem så får hon laga nått gått, om inte robin vaknar snart så han kan laga nån super mat...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: