aalexandratallberg

Måndag

Kategori: Allmänt

Helgen bjöd på bio, shopping, fest illa mående och pizza. blev att åka till örebro i fredags med Frida och Ann-louise köpte dom sista julklapparna så nu var man klar med det, skönt så man slipper tänka på dom i sista sekund. kollade på bio också det blev vi hade iaf tur med vädret igen, hiss eller diss? jag skulle kallde det för en diss, men man fick sig ett gott skratt då och då. och tror ni inte på fan att Ann-louise glömde väskan inne på bion? jo för de gjorde hon. men jag o Frida fick snabbt springa iväg o leta reda på den.
i lördas vart de partaj med Frida Annis och Towa. en hel helg med brudarna det var inte igår de. om jag ska vara ärlig minns jag faktist inte sist jag umgicks med dom en hel helg det var på tiden för roligt har jag haft.
I dag då? jo har avklarat ännu en dag på energikällan skurat trappor och golv idag inte de roligaste men det är tur att personalen skiner upp dagen. i morgon ska jag in till örebro och träna med klassen och på onsdag blir det skol sm, skönt att få på sig fotbolls skorna igen och inte bara hålla till inomhus. nej nog om detta nu ska jag slänga mig i soffan och vara lat!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: