aalexandratallberg

Match!

Kategori: Allmänt

Måste bara tacka Ann-louise för att hon fixade min blogg, vart skit bra tack!! sitter nu i soffan och laddar inför matchen som går på behrn 12.00 mot rudbeckianska. Det är skol-sm så nu gäller de vinna eller förlora, och så klart ska de bli vinst. det är ett tufft motstånd men inte starkare än oss. och med sandra i mål kommer vi klara detta galant.
har precis käkat en rejäl frukost plockat ihop grejerna och ska snart bege mig mot planen med lina, blir nog att poppa lite musik i telefonen så de där lilla extra peppet kommer. efter matchen blir det att bege sig hemmåt med pappa som kommer och hejjar fram oss. antingen stannar vi och kollar på handboll får se om pappa får lusten tillbaka.




jag spelar inte för andra,
jag spelar för jag älskar det jag gör.

Kommentarer

  • sandra säger:

    haha, vad söt du är ;P pest och pina där bak ju! ;) bra spelat bruden

    2008-12-11 | 16:37:16
    Bloggadress: http://sandraxhallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: