aalexandratallberg

landet.

Kategori: Allmänt

då var man tillbaka på landet efter en vecka i "storstaden". det är bra skönt att komma hem, får maten serverad kläderna tvättade och man har inget rum att städa man kan bara ligga och slappa. och just idag blir det en mega slapp dag och det är jag värd efter det hårda träningspasset i morse med tanke på att jag inte tränat på bra länge, så kroppen kommer pina sig igenom helgen!
nej nog om det. Sitter och kollar på mamma mia för 4 gången. men vad gör man inte för sin lilla syster. ska nog snart bege mig till hyttra med folket sjunga singstar och kolla idol hålla tummarna för att johan eller robin åker ut, så otroligt fula båda två och ingen av dom kan sjunga!
nej nu måste jag kila och klä på mig kläder om jag ska komma nån vart..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: