aalexandratallberg

längtar!

Kategori: Allmänt

Nyss käkat pastasallad med kyckling och curry dressing, mums! Nästan lika god som om den vore köpt.! Sitter nu och smälter maten, sedan blir det lite pyssel med julgrejer ska hänga upp julgardiner och baka pepparkakor, samtidigt som jag tvättar upp tvätten som ligger här och skräpar.
Nu tänkter ni säkert men varför ska hon sätta upp alla julgrejer nu? men nej jag är inte tokig jag vill bara ha de gjort, eftersom jag åker hem till landet på fredag och ska stanna i fem veckor så lägenheten kommer stå tom. Då måste det ju vara mysigt i fönstrena när folket utanför kikar in!. och tänk er jag har faktist sättit upp en julgran redan nu. inte illa. den är kanske 50cm hög och av plast så man ser den knappt men lite kännsla av julen ska man ju ändå ha om man åker hit en dag eller två på jul lovet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: