aalexandratallberg

I skolan

Kategori: Allmänt

sitter just nu i skolan, nyss vart och tränat helt okej träning. ska snart ha svenska ingen aning om vad vi ska göra där..
senare ska jag upp på stan och handla mat, för när jag kom hem igår va kylskåpet totalt tomt så ja antar att ja måste ha lite mat hemma kanske. sen blir de tvättning sen har jag inte så mkt mer att göra, skulle behöva färga håret men vet inte vem som kan göra det, så får åka hem till R i morgon så får han göra det, har studiedag på fredag också för skönt, den får tillbringas hemma på landet sen vidare till örebro och träna, kankse lite festligheter också får se vad helgen har att bjuda på.

Kommentarer

  • frida säger:

    jaa jag vet. men allt behöver jag ju inte göra här hemma. :) jag får vänta å se om det är någon annan som orkar bry sig om att ta bort det. :) Ja du, jag vet inte. Får hoppas på det. :P eller vad säger du?

    2009-04-15 | 13:39:59
    Bloggadress: http://fritjan.blogg.se/
  • Fotofix säger:

    Hoppas får en fortsatt härlig dag :)

    Kolla gärna in min fotoblogg om du vill.

    2009-04-15 | 13:42:14
    Bloggadress: http://fotofix.blogg.se/

Kommentera inlägget här: