aalexandratallberg

Mat

Kategori: Allmänt

efter en kort dag i skolan så bestämde jag mig för att laga mat, men jag kom aldrig på vilken mat jag skulle göra, men nu har jag fått igång på spisen och rullat köttbullar, japp ni hörde rätt jag har rullat egna köttbullar, det är första gången i mitt liv som jag gör alldeles egna köttisar. till det blir det kokt potatis, om nu mamma läser det här kommer hon bli förvånad för jag tycker varken om köttbullar eller kokt potatis, men på något vis så vart jag sugen.

det var ganska snårt att rullla köttbullar så de sista formade jag till pannbiff ist mycket enklare haha. nu är jag lite stolt över mig själv faktist :)

ikväll ska jag mysa ner mig i soffan och kolla på film och käka pop corn tror jag nog. jag är själv här i örebro eftersom R jobbar den här veckan så varför inte passsa på att gotta sig lite nu när jag känner mig ensam :;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: