aalexandratallberg

ösk söder

Kategori: Allmänt

Nu är det sista månaden jag gör i Ösk söder tröjan, för att sedan bege mig hemmåt mot landet, har gjort upp så att ja kommer att sluta i ösk för jag kommer inte kunna pendla sju mil in för att träna o sen sju mil hem. så därför kommer jag sluta och byta klubb. vilket känn surt men ganska bra, skönt att komma hem till familjen igen, men surt att sluta i laget med alla dessa sköningar.
sista månaden nu ska jag ge järnet och visa vad jag går för, köra skiten ur mig på varenda träning eftersom jag inte kan visa det senare. hoppas iaf att sista månaden kommer gå bra och ha as kul ska jag med försöka göra. Nu ska jag kila iväg på träning med söder laget som glöder, eller hur man nu säger det..

Kommentarer

  • Emma säger:

    nu slipper du snart råttan ;)

    2009-05-01 | 21:36:56
    Bloggadress: http://emmafogelqvist.blogg.se/
  • Svärmor säger:

    det är bra att du känner så alex, men vad är staden mot landet.Alex tänk på alla härliga stunder på flotten och i sommar på landet och sen alla kort spel mot svärfar där du får spöa honom i skitgubbe njut och lev livet vi älskar dig alex.Kram Loisan

    2009-05-02 | 21:18:18

Kommentera inlägget här: