aalexandratallberg

Tisdag

Kategori: Allmänt

Dålig uppdatering nu över påsk, men har inte haft nån tid alls känns det som, på lovet har jag inte gjort mycket, eller en hel del har jag väl hunnit med. mest hållt på med mitt rum som förövrigt är klart idag snäll pappa jag har! helgens bravader blev fest i fredas i löa, förfest hemma hos fanny sen vidare till benny, kan inte säga så mycket av den kvällen men jag tror den va trevlig? eller.. 
lördag vart de skatt letande, jag o robin var i lag, hittade våra påsk ägg i flaggstången haha, Loijsan är bra rolig hon. senare bjöds det på mat hemma hos min familj med släkt, sen tog vi en promenad till dagbrotten o kollade, sen hem o åt efterrätt mumma.
söndags blev de mat hos farmor o farfar  i måndags som var min sista lediga dag vart det att äta påskmat hos familjen elvenäs, så nu är jag ganska så trött på den här maten eftersom jag egentligen inte tycker om den.

och vill ni veta tre påskägg har jag fått, de största fick jag av robin med ungefär 1kg godis, dom andra var också ganska stora så ungefär 2-3kg godis har jag står framför mig nu! så rund om magen kan man räkna med att blii.

Kommentarer

  • svärmor säger:

    Gud vad ni är söta

    2009-05-02 | 21:22:02

Kommentera inlägget här: