aalexandratallberg

Tisdag

Kategori: Allmänt

Försov mig i morse vaknade upp klockan nio, klockan ringde inte så fick lite smått panik. skyndade mig att käka frukost o så sen åkte ja till skolan sitter nu här o väntar på dom andra som är på väg från ökk. i eftermiddag har vi natinella i enskelska, kommer väl inte gå så vidare bra men ska försöka iaf. det handlar om jämnlighet mellan kvinnor och män o så..

matchen igår slutade 5-1 vet inte riktigt vilka som gjorde målen men huvud saken att vi vann, fick damp på en tjej som hade vart på mig hela matchen har stora rivsår i annsiktet och massa nypmärken på armar och rygggen efter henne. det är inte ofta nån kallar en för hora på planen men nu har man vart med om det okså, så ilskan kunde inte vara kvar i kroppen på mig så den fösvann ut på henne, så gult kort till mig, men det var de värt.

i eftermiddag blir de stan med jennie ska försöka hitta nått tills på torsdag så jag slipper gå naken. sen blir det nog hem o packa ner saker inför flytten :) måste sluta nu sitter på sebbes dator o han kommer snart tillbaka.


Love

Kommentarer


Kommentera inlägget här: