aalexandratallberg

familjemästerskap!

Kategori: Allmänt

Igår var det dags för familjemästerskap i minigolf, familjen Tallberg/karlsson - Elvenäs. min bror var tyvärr inte hemma så vi var tvugna att låna in en welamssonare också, sara fick det bli som skrytit så över hur pass bra hon var på minigolf, japp hon var bättre än morsan iaf som var sämst på banan. våran poäng slutade på 211 totalt eller liknande, familjen elvenäs slog oss av banan med nått på 190 har jag för mig. men jag ska berätta en bra sak för er, huvudsaken var att jag slog robin med mina egna poäng, det gjorde jag faktist. han som är så "duktig" på golf HAHA på han säger jag bara. ska skryta hela livet ut om det här :P inte nog med det jag vann äver alla med mina 33 poäng! så det ni, jag har lite talang iaf kanske skulle sattsa på golfen ist o tjäna pengar så jag kan försörja pappa när han blir gammal ;)

idag iaf så har jag städat mitt rum, guuud vilket dammhål det var usch! men nu är det kliniskt rent SKÖNT! ikväll blir det match mot Hallsberg krossa krossa, 3 poäng ska vi ha ikväll. får se hur mycket min fot klarar av, men med uffes tejpning ska det nog hålla en hel match :P

R, jag väntar på dig ta och kom nu! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: