aalexandratallberg

Fredag

Kategori: Allmänt

skönt, yttligare en vecka med skola avklarad. första dagen på helgen kommer spenderas åt att grilla och bara mysa. i morgon därimot bär det av till nora för att strosa runt där med mamma på marken, kan vara mysigt ibland att bara gå omkring där kolla på olika saker och käka marknadsgodis. sen bär det av hem städa mitt rum som ser ut som.. ja jag vet inte vad, förjävligt iaf. söndag verkar det som om det är match får väl se om jag får nån match kallelse den här gången, fick ju inte de sist så även om han säger att han har skickat till mig.. jaja
ska snart bege mig till hytta och handla, R som bestämmer vad som ska grillas, jag föreslog lax men han ville promt inte ha det så då får han självbestämma.

Kommentarer

  • towa säger:

    lax? vadå det var väl inga fel på det hårdpackade älgköttet? ;)

    2009-08-29 | 09:44:19
    Bloggadress: http://towakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: