aalexandratallberg

Lördag

Kategori: Allmänt

Igår var det kräftskiva hos Daniel och Linda, tack för en trevlig kväll med massa krätor, dricka och fem kamp. där mitt lag kom på delad sista plats haha! idag har de vart slappt, åkte till kölsjön där robins familj plus min syster tillbringar sin helg. där blev det mat, fisk och potatis. sen drog vi till med en femkamp är också. jag kom två båda gångerna så ja, jag är lätt bäst!

nu ikväll ska jag och R tilllaga thai mat. sen blir de kanske en sväng till Hytta och hälsa på greger och annis får se får se. chips o godis har vi iaf laddat upp med. man måste unna sig lite nu när det är sista helgen på lovet.

och i morgon då? jo då bär färden av mot norrköping, eller inte riktigt dit men till kolmården, där vi ska kolla på djur hela dagen lång, för vad mer kan man göra där? jag har faktist inte en aning haha. men ja ska iaf kolla på delfinerna det är de bästa där, om jag kommer ihåg rätt sen jag var barn. och hålla i en orm ska jag med göra om man får :P

på tisdag börjar skolan så det är val kasnke dags att börja vänja sig med att ställa klockan. så man inte blir helt förstörd på tisdag när den ringer tidigt. inte för att jag vet vilken tid jag börjar men måste ändå åka två timmar tidigare typ.

dom senastetvå helgerna har de vart kräftskiva och nu är de på tal om en till nästa helg. magen kommer bli full på kräftor tillslut att en inte kommer kunna äta de på flera år sen. haha.
nu ska jag kolla upp vart robin tog vägen, kan ge mig tusan på att han  har lagt sig i soffan o sover, så sliten som han är idag. men då ska ja allt väcka liv i honom :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: