aalexandratallberg

Tisdag

Kategori: Allmänt

nu har skolan dragit igång igen, första skoldagen var inte alls lång, var där bara nn timma sen var det dags att åka hem igen.. fick då reda på att vi skulle till bodaborg dagen efter och därefter till degerfors där vi skulle sova för att sedan träna, gå på föreläsning, gå på museum och spela fotbollsgolf. ganska sega dagar om man får uttala sig så. och nu är vi inne på andra veckan. schemat är skönt och slappt på fredag är vi lediga hela dagen.
Helgen som var bjöds på kräftskiva (för tredje gånger i rad) med Robins släkt. lördagen så var de fest i löa då bjöds de på dans och mycket skratt. alla var glada och dansade som galningar, till och med Greger höll sig på dansgolvet mesta delen av kvällen, inte illa pinkat!
helgen som kommer händer det inte nått i stort sett, ganska skönt men de kan ju bli långtrkigt också. har också fått tillbaka skoldatorn nu, alla bilder var kvar, glad för det är jag :P sitter just nu och installerar lite saker på den.

förresten hade körlektion igår, jag fickparkerade, tror ni att ja var kung eller? jo för de var jag faktist haha

nej nu ska jag sova lite för att orka med ett gympass senare :)




Du är mitt allt!<3

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hej Alex! Inte ska det bli långtråkigt eller vi ska ju försöka utmanna familjerna mot varandra på lördag om det är väder och du har övertalat Robin att följa med och spela minigolf. Och vem vinner finns ju bara en familj som kan göra det och det får vi se på lördag men jag vet ju alla redan eller??? Ha det kram Loisan

    2009-08-25 | 21:30:41
  • svar till Loisan säger:

    haha jaa för familjen gruvarbetare kommer överlägset vinna, även om det står massa bonndjur på banan så kommer vi krossa!

    2009-08-28 | 16:04:24

Kommentera inlägget här: