aalexandratallberg

tisdag

Kategori: Allmänt

En vecka kvar av lovet och de ska jag ta tillvara på. ska försöka hinna med så himla mycket roligt, vad de nu kan vara? veckan ser ut på följande vis ungefär, idag ner till gymet o träna med emma, i morgon match med GSBK på hemma plan. torsdag träning. fredag är jag o R bjudna på grill party hos tilda. sen är de helg och har inget inplanerat. så ja vet inte om jag hinner med så mycket roligheter:/  det är tal om en dagstripp bort en sväng men vi får se vad det blir av med den.

har inte skrivit här på länge men de har blivit en del sen dess, sist var de tal om båtorientering, den vart lyckad men ingen vist tyvärr. helgen efter det var de kräftskiva på R´s flotte med massa trevligt folk. och i mellan det har jag vart i askersund ätit gott och stekt på hargebadet. vart i Robins sommarstuga också, bara han och jag. haft det mysigt, grilla bada paddla kanot o spela kort, bättre kan de inte bli. bilder från dessa händelser kommer upp senare när jag har lust o tid att sitta lite längre.


nej nu ska ja dra på mig shorts o tröja o springa ner till gymet o träna lite.


Love <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: