aalexandratallberg

torsdag

Kategori: Allmänt

ligger i sängen är helt slut skulle kunna somna nu och vakna upp i morgon igen, men icke de inte har en del att fixa med. är helt ensam också, grymt längesen jag var själv hemma kan faktist inte ens minnas när senast var :S ojoj. måste ta vara på min ensamhet nogrant :P

i morgon är de julavslutning i skolan, har julklappsbyte i klassen också. nått som börjar på K eller R måste det vara och får max kosta 20 kr, men jag har bästa saken som jag inte tror någon annan kommer att köpa, det var inte ens jag som kom på det utan det var min smarta mamma. jag hade tänkt stoppa 20 Kronor i ett paket men de ville sig inte. så nu har jag ännu bättre haha.

nej nu ska jag slå in julklappar och rimma lite, har ett skönt rim till en utav R´s klappar haha för bra men han kommer veta vad det är när han har läst det så kan inte skriva ut det om han nu skulle råka då ut på min blogg.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: