aalexandratallberg

fredag den 13

Kategori: Allmänt

Sitter i skolan med nötterna (Lina & Emma) även fast jag inte behöver eftersom lina är så efterbliven så måste vi haha! men skolan erbjuder ju gratis mat också, och gratis är gott :) eller...

Jaja i kväll blir det 18års partaj för kassi som har blivit en stor flicka :) blir nog att vara hemma hos mig innan sen bar det iväg för en hel galen kväll, kommer bli kalas. med DJ och en himmla massa trevligt folk, sweet sixteen ungefär ;)
klädseln har vi inte betsämt än men får gå hem och rota i garderoben om inte lina är snäll och har med nått till mig.

jaja nu vi käka lyx mat sen hem och diska (linas tur) :P


Love

Kommentarer

  • Ann-Louise säger:

    meeen, så de blev de ändå.. va kulö. jag vill med :( sitter ensam hemma jag. hah

    2009-02-13 | 20:06:34
    Bloggadress: http://hyttra.devote.se

Kommentera inlägget här: