aalexandratallberg

home sweet home..

Kategori: Allmänt

Sitter nu i soffan hemma hos mamma och pappa kollar på one three hill med mamma och bara tar det lugt och har det allmänt trevligt. har inte varit hemma sen i onsdags och tyckte det passade perfekt med en dag hemma nu innan skolan bbörjar och jag måste åka in till örebro igen.

har spenderat mina dagar i robins "hus" och rustat sen i torsdags, det såg fruktansvärt ut förut om jag ska vara ärlig, men det börjar bli riktigt bra nu, eller ja bra och bra, men det kommer att bli. så snart flyttar han också hemmifrån, och helt plötsligt får vi fyra hem att  kalla just hem :S nu blir det mer förvirrande när man ska berätta vart man är. men bilder kommer upp sen på föra och efter när det har blivit klart.


ska säga upp lägeneheten i veckan, så snart ska jag packa ihopp mina grejer och bege mig mot landet igen. SKÖNT! ska få ta över min brors gammla rum, eftersom min syster tog mitt och min bror har flyttat han också. så nu ska jag tjata lite på min far så jag får göra om det, vill inte ha ett pojk rum, men det ska nog gå igenom, nu när jag har lärt mig spackla så kan jag ju i stortsett göra allt förutom att tapetsera, så det är ju det enda han behöver hjälpa mig med, nej nu ska jag slänga mig i duschen för att sedan spika mig framför soffan och kolla på gossip girl!


Love

Kommentarer


Kommentera inlägget här: