aalexandratallberg

29

Kategori: Allmänt

sitter hemma hos mamma o pappa på landet, har drabbats av magsjuka, men är på bättringsvägen just nu. har bara lite ont i magen som kommer lite då och då, men har inte spytt dom senaste 24 timmarna så jag håller tummarna. ska till farbror doktot i morn ta blodprov, blodtryck med mera.. vet egentligen inte varför men de kanske kan vara bra att få det överstökat också... vill bara bli frisk, känner att jag missar as mycket i skolan, har matte prov på tisdag och jag fattar noll.

hoppas på att få träffa pojken ikväll, vill inte sova själv i natt o defenetivt inte på soffan igen. men får se hur de blir med den saken, måste kolla om jag kan hitta nå bra matte grejer här på datan så jag kanske kan lära mig nått. vet inte ens vad det är vi håller på med.



Love

Kommentarer


Kommentera inlägget här: