aalexandratallberg

9

Kategori: Allmänt

Dålig uppdatering..

Cissi har hunnit fylla 18 så kalas blev det Grattis Grattis, sen for jag med familjen elvenäs till idre, en underbar vecka med massa åk i backen och en hel del mys.
Frida har också gått och blivit 18 Grattis till henne, ska iväg senare ikväll på middag hos towa för henne och Frida, Towa fyller på måndag så Grattis till henne också, usch vad alla fyller år just nu ja vill med bli 18 få gå på krogen och ta kör kort. men inte de inte jag får lugna mig 10 månader till!! tur att jag har Robin som kan köra på mig och gå på krogen åt mig;) nej ni nu ska ja bege mig till Robins hus som han ska göra i ordning sedan är det dags för oss att flytta in till sommare, så de lutar åt att jag blir löa bonde om ca 5 månader. :)


"Jag har inte träffat henne än, men när jag gör det kommer jag att dejta henne" -Zlatan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: