aalexandratallberg

landet

Kategori: Allmänt

landet igen men endast en kväll bara. ska iväg till örebro i morgon bitti igen syster min ska träna klockan tio så måste åka tidigt. blir bio på kvällen och sen ska jag och min man laga potatisgrattäng och kött, mumms! kanske även blir en runda på stan har ju fortfarande massa presentkort. handla ett par nya jeans och T-shirt på JC men annis hade inte tid att hjälpa jag som trodde hon skulle vara kvar men hon slutade precis när jag kom. men Robin fick väjla denna gång, får se när dom kommer ur garderoben.

nej hörrni jag har faktist ganska så mycket panik just nu, redan nu liksom jag vill ha ett bra sommarjobb iår och måste därför vara snabbt ute REDAN NU om inte tidigare. jag vill inte jobba på vestas igen, eller vill och vill får jag ett bättre så tar jag hällre det. men vestas får vell duga i värsta fall är ju ändå pengar ocg dom är ju trevliga där. speciellt åke, gud vad vi älskar åke, men han har gått i pension. nej slut pratat om det nu ska jag fortsätta leta efter nått. fredag kväll och jag sitter här och letar sommarjobb haha. men är man på landet så finns det inte så mycket mer att göra.


Just det måste också tala om att vi bygger om för fullt här hemma, har rivit en vägg eftersom både jag och min bror inte bor hemma längre så kan dom göra det större, så dom rev mellan två små rum som ska bli ett stort sovrum till mamma och pappa. gästrum ska det bli där  dom sover nu. och snart ska dom riva vägg mellan köket och tvrummetoch täppa igen nån annan som jag inte riktigt vet vilken. jag tror det kommer bli gör snyggt! kanske skulle ta och flytta hem iaf ;) haha.

 jag och min bror som små :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: