aalexandratallberg

Pusst!!

Kategori: Allmänt

Usch säger jag bara!

bowlade med klassen och aldiva idag gick vell inte så bra HAHA! grattis lina till priset. var till wadköping och hämtade nytt busskort sen med jennie tack för att följde med .

kom hem till en enda röra och tvätt tid stod på schemat. det var bara dra igång att diska eftersom robin inte höll vad han sa. efter en massa disk var det bara att börja damma.. efter det dra fram damsugaren, lagom tills den hade åkt fram fick jag springa till tvättstugan och slänga i tre maskiner och jag lovar där va de inte slut, kom in igen och damsög. efter det sprang jag till tvättstugan igen och slände i tre maskiner till. nu sitter jag här och funderar på om jag ska torka golvena eller laga mat först? men måste snart till tvättstugan igen eftersom jag har typ tre maskiner till :S och jag är hungrig så tror det får bli mat brukar äta vid sex om dagarna och nu är klockan snart åtta.

i morgon blir det stan med älsklingen kanske hittar nått för mina present kort. och robin ska köpa nya löpar dojjor så vi kan bättra på hans kropp så som den var när vi träffades, han har nämligen slutat träna nu, och det gillar inte alex.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: