aalexandratallberg

sick.

Kategori: Allmänt

snorar som bara den, halsen svider, febern är på topp och har en spik uppkört in i örat ( känns det som) fasiken att man ska bli sjuk just nu när det är som roligast i skolan, idag åker dom till linköping och kollar på hockey, medans jag får ligga kvar i sängen o kolla på film o snyta mig. hoppas dom får roligt iaf. måste bara vara frisk tills söndag då vi åker till sälen i fem dagar.
i morgon måste jag gå till skolan även om jag är döds sjuk, ska lämna in arbeten. kanske upp på stan och kika in på jc oxh vad annis har för sig om det går bra för henne. hon kanske kan hjälpa mig att hitta ett påar jeans också, har ju presentkort där.. sen blir det hem och vila igen. på lördag kommer mamma, pappa och linn in. pratas om bio och massa god mat ska inhandlas, förhoppninsvis kommer Robin in också.

nej nu ska jag hoppa in och ta en varm lång dusch och hoppas jag blir frisk på några sekunder så jag slipper sängen idag igen!

Kommentarer

  • Ann-Louise säger:

    Ja du hade ju vart stenrik vi de här laget ;)



    hittade du nå jeans förresten? =)

    2009-01-16 | 09:28:58
    Bloggadress: http://hyttra.blogg.se/

Kommentera inlägget här: