aalexandratallberg

bloggtorka

Kategori: Allmänt

det är vad jag har just nu, varken ork eller lust för ett inlägg. men har jag något annat för mig den närmsta timmen? nej så fingrarna får gå varma på tangenterna ist. örebro med lina pina vart det inte idag, vi får ta de nästa vecka. skulle behöva ha nått silvrigt tills i morgon men jag får strunta i de. eller om nån har nått silvrigt plagg så höja till!

I morgon bär det av ut i båten med, Moa, Fanny, Anna, Annis & towa vi ska vara med på båtorienteringen, med tema rymden. vi får se vart det slutar. jag vet iaf att jag ska vara hemma hos fanny vid ett tiden för iordning pyssel och grillning. några cider senare har man ingen aning om vart de slutar, förhoppningsvis i R´s säng om man har tur o inte ramlat över däck. (skål och välkommen vi ses under bordet)

ska snart ner till apoteket, har fått magkatarr igen troligtvis. så de blir medicin i en månad igen så hoppas jag att de aldrig mer kommer tillbaka. ikväll ska mamma nog käka plankstek för första gången sen jul, hon tjatade om dom där plankorna men dom har aldrig hittat ut ur skåpet, men ikväll låter de som att dom kommer titta ut.
i morse var jag och pappa ut med bilen, han skulle lära mig fickparkera eftersom det är nästa moment på körskolan, men ja kan tala om för er att de inte gick nå vidare bra eftersom han själv inte kunde. haha, så det var bara o skratta o köra hem igen.

nur har fingrarna gått varma. så nu tackar jag för mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: