aalexandratallberg

Måndag

Kategori: Allmänt

Återigen måndag och en hel vecka med jobb väntar. har avklarat första dagen på veckan iaf och den gick fort, hoppas på att resten ev veckan går lika fort så jag får riktigt sommarlov snart. orkar verkligen inte gå upp tidigt nå mer, vem vill gå upp 06.20 för att klä på sig skitiga kläder, gå ut i gjuterit o bli skitíg som bara den, man är kolsvart  i annsiktet, snoret är svart, snyter man sig ser det ut som lera, bara runt ögonen man är ren för att skyddsglasögonen har skyddat så de inte kommer in smuts, till och med benen är svarta, smutset har trängt in sig där. fy satan för jobb helt enkelt, det är mitt tredje år och mitt allra sista år jag sommarjobbar på bruket det kan jag säga er. nästa år då ska ja ha tagit sudenten leva livet och kanske ha nått jobb vem vet, ja blir inget speciellt när jag tar studenten så jag kan inte säga om jag kommer ha nått jobb över sommaren då, jag tror jag ska ta dagen som den kommer så visar det sig då vad jag gör..

sitter nu här har bränt ut alla bilder från kameran den va full och jag har inte egen dator för tillfället så fick bränna ut dom på skiva så jag inte tar för mycket plats av pappas datorn. ska strax bege mig till löa för ett träningspass med Robin, ska övningsköra dit kan jag tänka mig, på tal om det, jag körde min första körlektion med körskolan i lördags, galant gick de. två motorstopp men de får man allt göra första gången jag var ju trots allt skit nervös, hade handsvett och det är inte ofta jag har de. men men ni ska se mina backningar dom är galanta och jag tror pappa satt och små log i baksätet så bra var dom ;) haha har iaf bokat in fler lektioner nu så snart är kortet mitt kan man alltid hoppas ska bara fylla 18 först. så snart är det Robin som får sitta bredvid mig ist.

ska bege mig iväg nu för pappa har ÄNTLIGEN vaknat till liv! haha

Kommentarer

  • Loisan säger:

    Tjena Alex! Ja du det är ett skit att jobba ibland men när lönen kommer så känns det bra. Men det är ju bra med svarta ben då blir det som lite brunbrännt. Va bra att du fixade körning men träna nu stenhårt på dragläge. Kram svärmor

    2009-07-06 | 21:33:24

Kommentera inlägget här: