aalexandratallberg

regn regn och åter regn.

Kategori: Allmänt

Igår tittade solen fram, men den forsvann lika fort som den kom. för idag är det regn. men jag hann iaf sola nån halvtimme eller så igår efter min körlektion som gick toppen :P backparkera det är min grej det.

just nu sitter jag och lyssnar på musik för att träna bort ljudet från alla droppar mot altan taket, försöker få motivation till en springrunda också, frågan är bara när den motivationen ska komma fraam, jag hoppas om tio minuter men vi får väl se hur det går med det..

i morgon är de Golf som står på schemat, Golf tänker ni då? jovisst vi ska gå en runda, pay and play eller va de nu var. men ja har inte så stor mitivation till det heller just nu. känner på mig att ja inte kommer vara så duktig på det å då kommer jag bara bli förbannad på mig själv om det går ruttet, så en vända till örebro med syster och mamma låter mer lockande för tillfället :P men vi får se Linn är sjuk så jag kan ju hoppas att hon blir frisk så vi åker haha.

nej nu ska jag klä på mig tränings kläder så får vi se om jag kommer iväg :P haha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: