aalexandratallberg

söndag

Kategori: Allmänt

En helt vanlig söndag o har nyss vaknat. eller vaknade första gången när Robins klocka ringde då var det dags för honom att bege sig hem och sen vidare till Göteborg, dom ska på AC/DC kul för dom medans en annan ska kämpa på fotbolls planen senare. i morgon bär det av till Värnamo för "fotbolls läger" eller vad man ska kalla det, kommer hem igen på fredag och hoppas allt står rätt till. inget som har ändrat på sig eller så, bra bra!

vad har hänt sen sist då? jo det har vart min och robins ett års dag, de vart att laga mat tsm potatis gratäng o grillat. mumma. sen kolla vi på film och var propp mätta hela dagen eller kvällen. fick rosor och en klänning av min Pälskling, för underbar är han.
efter det så var det midsommar det började hemma hos robin på förfest sen vidare mot lokalen i löa. det blev en sen kväll och ännu senare dagen efter lag tills sängs till klockan 6 på kvällen då var de bara att försöka ta sig upp för att åka hem till stråssa, efter att jag har fått lite mat så känndes det bättre. nu känner jag mig tom i magen men hopppas det blir bättre tills matchen iaf.
sen har de nog inte hänt så mycket som är värt att skriva här :P men ja uppdaterar för din skull Loijsan och ska se till att göra det senare ikväll också sen blir de inge mer försen till helgen för någon dator hade jag inte tänkt att ta med mig till värnamo så du får klara dig tills dess.

bilder från alla dessa händelser kanske kommer upp ikväll också.

R<3

Kommentarer

  • Loisan säger:

    Härligt att höra att du skriver lite till ikväll vilj bara önska dig lycka till på matchen ikväll kanske kommer och titta annars får du kämpa på ialla fall och lycka till i Värnamo kram Loisan

    2009-06-21 | 13:33:16

Kommentera inlägget här: