aalexandratallberg

söndag

Kategori: Allmänt

Snart är det dags för match mot gamla laget Ösk söder, så nu köttar vi tjejer och gör en sån bra match som möjligt! kom igen nu. jag bjuder på glass till hela laget om vi ninner ;) haha!

Vad har hänt den senaste tiden? vi fick sommarlov det firade vi in med mat på pizza planet. dagen efter var det dags för studentet för stadsborna. man fick sig en och annan tanke ställare att där står man om ett år och stor tjuter inför släkt och vänner för att man slipper skolan resten av livet, eller så illa ska de väl inte vara. man ska vara glad att man går i skolan och slipper vara arbetslös och så ska jag ju faktist läsa vidare så jag slipper ju grina, eller..

vad händer här näst? en hel veckas sommarlov väntar där jag bara ska slappa har hört att vädret inte ska vara så fint. sen tar Robin studenten och det ska firas med hans släkt och vänner, mycket god mat och en massa blommor och presenter ska han få. en vecka senare är det dags fr jobb i en vecka sen är jag ledig en vecka sen startar jobbet i två veckor till, alldeles lagom med tre veckor så jag hinner ha lite sommarlov nu när det är mitt allra sista riktiga sommar lov, måste ta vara på tiden jag har. Hoppas på någon resa nån stans vare sig det är till morfar eller grekland de spelar mindre roll.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: