aalexandratallberg

första provet avklarat!

Kategori: Allmänt

då var det första nationella provet avklarat, som var muntliga i svenska. vi skulle hålla ett tal i 5 minuter, som jag har skrivit tidigare ko jag bara upp i tre, när vi sitter i klassrummet får jag reda på att det får vara mellan 4-6 min, så jag tänker så det knakar för att lägga till nått, men ja kommer inte nått. när jag väl står där framför klassen med handsvett och alldeles varm så får jag ut tiden på 03.49 alltså 11 sekunder för lite :O men jag är glad iaf, för alla i gruppen hade minst g så kan sova gott inatt så jag gör de skriftliga minst lika bra.

lagar nu till lax och potatis för att sedan åka vidare på träning o köra skiten ur mig för det är verkligen de jag känner för just nu! så ja hoppas de blir en hård träning!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: