aalexandratallberg

fy o blä.

Kategori: Allmänt

usch fy och blä, vad jag hatar min mage just nu! skulle kunna byta till vilken annan mage som helst. men ja orkar inte bara sitta inne och hoppas på att det ska bli bra, så ska snart bege mig upp på stan och äta med Ann-Louise, blir nog la baguette, inte ätit där sen i sommras typ ska bli mumms, lukta curry hela dan men de gör inget för jag orkar inte heller laga egen mat.

örebro hela helgen:O kommer bli en lång och tråkig helg, hoppas på att R kommer in. annars får ja försöka få med mig Lina elller nån till marieberg och gå där, kika efter en jeans jacka, hittade en på stan men så klart hade dom inte kvar i min storlek typiskt!

Nu måste ja skynda mig ska skicka iväg ett sms till Teresia också, det var en liten fågel som viskade i mitt öra att hon och cissi är i stan.


Love

Kommentarer


Kommentera inlägget här: