aalexandratallberg

länge sen..

Kategori: Allmänt

Ja nu var det ett tag sen, har varken haft lust eller tid. helgen har erbjudit mys med pojken, lite festligheter och en skön solig dag med mys o bus i solen.
idag har jag tvätt tid håller på just nu, inge vidare kul. men saker som måste göras, ska också laga mig en god middag. Kyckling wook och ris mumms! sandra ska bli bjuden någon dag hon kommer avguda det.
måste nog iväg o handla också om jag orkar annars får det bli i morgon efterskolan.

på onsdag far vi till linköping och spelar kvartsfinal i skol-sm. på torsdag match mot glanshammar o fredag ska jag till lina på smink kväll eller vad man ska kalla det, hon vann en visning hemma av mary kay produkter så vi ska få komma dit och testa o kanske hanlda med sig något hem, käka tacos o massa andra trevliga saker, helgen får nog spenderas i örebro om jag inte saknar Robin för mycket då pallrar jag mig hemmåt, ska försöka komma hem och köra bil nån gång också de va för länge sen o jag behöver verkligen komma igång nu, om jag någnsin ska kunna ta mitt körkort, haha, nej nu är riset klart.


Love

Kommentarer

  • Ann-Louise säger:

    mary kay är väl skitdyrt? :P

    2009-03-16 | 22:34:21
    Bloggadress: http://hyttra.blogg.se/
  • sandra säger:

    jag vill ha!! fast riset var klart för länge sen, ;) haha

    2009-03-17 | 19:33:24

Kommentera inlägget här: